לק ג'ל בזכרון אצל קרן אמסלם

לק ג׳ל

פעם היינו מורחות לק, מקפידות על כל מריחה כדי שייראה מושלם אבל אחרי כמה ימים היינו מתחילות לראות סדקים והלק היה מתחיל להיראות קצת פחות מטופח.

היום אנחנו יכולות להנות מלק ג'ל, טכניקה חדשה יחסית, שעוזרת לנו לשמור על הציפורניים מטופחות לאורך זמן.

כדי למרוח לק ג'ל כדאי לקבוע עיצוב ציפורניים מקצועי וכך להגיע לתוצאות הכי מטופחות. אני מזמינה אותך להנות מטיפול לק ג'ל מושלם לציפורניים שלך ולבחור מתוך מגוון צבעים וסגנונות את העיצוב שגורם לך להרגיש הכי מטופחת.

הג'ל ,הינו לק המיוצר מג'ל טהור והוא נצמד לשטח הציפורן. ללק, פיגמנטים שמעניקים לציפורן, צבע עמיד יותר מאשר לק רגיל והגוון הינו אחיד. לק זה, ניתן למצוא בגוונים שונים והוא מיוצר באמצעות חברות שונות. לק ג'ל עמיד בפני מים וסבון, מתייבש במהרה ונצמד אל הציפורן באמצעות שכבה דקה והוא מחזיק למשך 3 שבועות, ללא קילוף הלק. טיפול זה, מתבצע במכונים מקצועיים לציפורוניים, ע"י טכנאית ציפורניים או מניקוריסטית מוסמכת.

זהו למעשה טרנד ששיגע את נשות העולם, כאשר הן אינן צריכות להתעסק עם הסרת לק ישן ומריחת לק חדש, בשל עבודות הבית. טיפול זה מקנה ציפורניים מטופחות לאורך זמן ומתאים לנשים שעסוקות מצד אחד, אך מעוניינות להישאר מטופחות מצד שני. המטרה בטיפול של לק ג'ל בזכרון, הינה להזין, לטפח ולהצמיח את הציפורן הטבעית באמצעות פורמולה מיוחדת שמחזקת את הציפורניים, תוך שמירה על גמישותן הטבעית ללא פגיע או נזק בהן.

היתרונות הטמונים בלק ג'ל

ישנם יתרונות רבים בטיפוח הציפורן, ע"י לק ג'ל ואלה הם:

  • אין צורך בשיוף הציפורן או מריחה של חומרים כימיים
  • החלמת ציפורניים פגועות באמצעות הזנה מוגברת
  • בריא למגע עם העור
  • גוונים עשירים של לק ג'ל
  • הארכת הציפורניים באמצעות טיפול זה
  • חיסול של סדקים והתפצלויות של הציפורן

ללק הג'ל, קיים פיגמנט עמיד יותר מאשר לק רגיל ולכן, בשל הפיגמנט החזק, יש לקחת בחשבון שצבע זה, ישמש כבסיס לציפורן הטבעית.

 

מה חשוב לדעת על לק ג'ל?

בקליניקה שלי בזכרון יעקב אני מציעה טיפולי לק ג'ל שהופכים את הציפורניים של בנות האזור להכי מטופחות שיש. אז מה חשוב לדעת על הטיפול?

כשאנחנו מורחות לק ג'ל, חשוב להקפיד על דיוק, לבחור בגוון שתוכלי ללכת איתו לאורך כמה שבועות ולדאוג לפני המריחה לטיפוח הציפורניים והעור שמסביב. רק כך נוכל להגיע לתוצאות מעולות.

הטיפול אצלי בקליניקה נעשה תמיד תוך הקפדה על תחושה נעימה ומזמינה, על אווירה אישית ואינטימית ועל היגיינה וניקיון בכל שלב בטיפול ובכלל. כדי שתוכלי בכל פעם מחדש להגיע וליצור ציפורניים מטופחות בסגנון אחר, אני דואגת להביא את הצבעים והגוונים הכי אופנתיים – ורק נשאר לבחור!

בואי להנות מטיפול לק ג'ל מפנק במיוחד

ליצור סטייל מהמם בכל צבעי הקשת

אין כמו לק מהמם על הציפורניים כדי להשלים את ההופעה שלנו. אז איך תבחרי לק ג'ל מושלם ללוק היומיומי שלך?

  • אני ממליצה לחשוב על המלתחה שלך ולהתאים את גווני הלק למלתחה העונתית. למשל, אם אנחנו מורחות לק ג'ל בקיץ, לבחור בצבעי גלידה, פסטל, ורודים וכתומים שהכי מתחברים לקיץ. בחורף, אנחנו יכולות לבחור בגוונים יותר כהים ודרמטיים.
  • כדאי לבחור בגוון שמרגיש לך טבעי. לא כולן יכולות ללכת עם ציפורניים שחורות או בגוון כחול מטאלי. תחשבי על הסטייל האישי שלך ותתאימי את הלק אליו ואל האופי שלך.
  • תתייעצי איתי! במשך השנים הפך התחום של בניית ציפורניים בזכרון ועיצוב ציפורניים לאהבה הכי גדולה שלי ואני נהנית בכל פעם מחדש לטפל בציפורניים וליצור מראה מטופח.

כל מה שאת צריכה במקום אחד​