הסרת שיער בלייזר בזכרון במכון היופי קרן אמסלם

 טיפולי לייזר לפנים ולגוף

 טיפולי לייזר נחשבים כבר שנים לדרך הכי יעילה להסיר שיער מהגוף. זו יכולה להיות התרופה לתחושה לא נעימה, כזו שהתגלגלה איתנו שנים – זו יכולה להיות התחלה חדשה לגמרי.להשוויץ בבגד הים החדש, להפסיק להשתעבד לסכיני הגילוח, הקרמים וכל שאר הטיפולים, להרגיש טוב עם עצמנו – אלו רק חלק מהיתרונות של טיפולי לייזר לפנים ולגוף.

היום, טיפולי לייזר כבר לא שייכים רק למגזר הנשי. גם גברים יכולים להנות מטיפול הסרת שיער ולהרגיש יותר מטופחים, בדיוק כמו שהם רוצים להיות.

טיפולי לייזר לפנים בזכרון יעקב – אצלי בקליניקה

 

נשים רבות, וגם גברים, סובלים משיעור בפנים ורוצים להיפטר מהבעיה. אצל נשים, מדובר בבעיה אסתטית שקשה להתמודד איתה בכל דרך אחרת. מדובר בשיעבוד לטיפולים, לחמצון, להסרת שיער באמצעות חוט או פינצטה ועוד כל מיני שיטות פחות יעילות. טיפול בלייזר הוא הטיפול היחיד שמרחיק את השיער לתקופת זמן ארוכה – משאיר את העור חלק וחוסף הרבה מאד התעסקות.

אני מזמינה אותך להנות מטיפול לייזר להסרת שיער פנים בזכרון יעקב, בקליניקה נעימה ואסתטית שבה מכשור מתקדם ואווירה פרטית ושקטה.

טיפולי לייזר בגוף – להנות מגוף חלק ומטופח

לצד טיפולי הסרת שיער בלייזר בפנים, אני מציעה גם טיפולים לגוף. הסרת שיער בלייזר בידיים, ברגליים, בבית השחי או במפשעה מותירה אותך עם עור חלק ומטופח לאחר סדרת טיפולים שאורכה מותאם בדרך כלל לפי סוג השיער ולפי מאפיינים אישיים אחרים. הטיפול לא מסוכן ונעשה במכשור מתקדם ועל ידי קוסמטיקאית מוסמכת.

התוצאה הסופית – עור חלק ונעים והרגשה נהדרת!

 טיפולי לייזר לפנים בזכרון יעקב-אצלי בקליניקה

 

כל היתרונות של טיפולי הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער לטווח ארוך

בניגוד לטיפולים אחרים, טיפול בלייזר מבטיח עור חלק לטווח ארוך, לא צריך להשתעבד לטיפולים חודשיים או שבועיים ואפשר לישון בשקט למשך כמה שנים טובות.

טיפול בכל חלקי הגוףגילוח, פינצטה, חוט ושאר טיפולי הסרת שיער לא מתאימים לכל חלקי הגוף. באמצעות טיפולי הסרת שיער בלייזר אנחנו יכולות ויכולים להסיר שיער באזורים שונים בגוף, ביניהם בית שחי, בטן, חזה, ידיים, רגליים, מפשעות ועוד.תוצאות מצוינות

בעוד שסכין גילוח ושאר אמצעים ביתיים משאירים זיפים וסימנים, לייזר מותיר אותנו חלקים לאורך זמן. למרות שהתהליך נמשך על פני סדרת טיפולים בדרך כלל, בסופו של דבר השיעור הופך דליל או נעלם לחלוטין והגוף או הפנים נותרים חלקים לאורך תקופה ארוכה.

מכונים מומחים רבים המבצעים  טיפולי הסרת שיער באמצעות לייזר, לבצע את הטיפול בעונת החורף. העובדה הינה פשוטה, ככל שיהיה קר יותר כך גם נזיע פחות והפחתת הזיעה, תקל על הטיפול בקרני הלייזר. הזיעה אף גורמת לגירוי העור הרגיש שזה עתה עבר את הטיפול. כאשר אנו לובשים בגדים ארוכים, אנו מגנים טוב יותר על העור מפני החום הקופח בקיץ. ההמלצות של מכונים המבצעים הסרת שיער בלייזר בזכרון הינן להכין את גופכם חלק ונקי משיער בחורף עוד לפני בוא העונה החמה שכבר לבטח תחלימו מהטיפול והעור לא יהיה כה רגיש. יש להישמע להוראות ההחלמה לאחר הטיפולים שתעברו להסרת השיער באמצעות הלייזר למען החלמה קלה יותר של העור שיהיה רגיש במשך כמה ימים.

כך תתרמו לתוצאות טיפול מושלם לאחר הסרת שיער בלייזר

בעת תקופת הטיפול של הסרת השיער באמצעות לייזר,מומלץ לא לחשוף את האזורים המטופלים לשמש. חשיפה זו, עשויה לפגוע ברקמות העור ולגרום להזעה וגירוי. יש להימנע בתקופה זו משיזוף. יש להקפיד למרוח משחה מרגיעה כמו אלוורה. אם הגירוי אינו חולף בתוך 48 שעות, יש לפנות  לרופא עור.

כך או כך, תצטרכו להגן על עורכם בקיץ, לאחר שעברתם טיפול הסרת שיער בלייזר בזכרון, כך שחישבו כיצד תרגישו מסורבלים ויהיה לכם חם יותר, כאשר כולם מסתובבים עם חולצות קצרות וקלילות או מכנסיים קצרים ואתם נאלצים לסבול מהחום בשל הגנה על העור מהשמש כשתצטרכו ללבוש בגדים ארוכים. עונת החורף, הינה העונה המושלמת ביותר לבצע טיפולי הסרת שיער באמצעות לייזר, היות וגופכם כבר יהיה מוכן לקיץ, ללא רגישות, גירויים, אדמומיות בעור ותוכלו כבר להיכנס לבגד הים ולצאת לים ולבריכה, כאשר השיער המיותר יהיה מבחינתכם כבר שייך להיסטוריה.

כל מה שצריך כדי להפסיק לחלום על עור חלק ולהתחיל להנות ממנו זה ליצור איתי קשר ולקבוע את הטיפול הראשון – אני מחכה לך!

בואי לטיפול שעווה בזכרון יעקב אצל קוסמטיקאית מקצועית - לחצי כאן להזמנת תור

כל מה שאת צריכה במקום אחד​