בניית ציפורניים בזכרון במכון היופי קרן אמסלם

בניית ציפורניים

אין דבר נשי יותר מציפורניים מטופחות. שכבה מהממת של לק נוצץ, בגוון הכי שיקי של אותו הרגע. קישוטי ציפורניים מהממים שנבחרים כדי לתת לנו את האופי והאישיות שלנו, על כף היד.
האהבה הכי גדולה שלי היא בניית ציפורניים. אני בונה ציפורניים בטכניקות שונות, מעצבת לכל אחת את כף היד המטופחת, הצבעונית והכי יפה שיש. מקישוטי ציפורניים כמו אבנים ועד לק ג'ל בזכרון.

בניית ציפורניים מקצועית – איך זה עובד?

כדי לתת ללקוחות שלי את השירות הכי טוב בכל הקשור לציפורניים שלהן, יצאתי למסע שבו למדתי, התנסיתי וצברתי המון ניסיון בנושא.

התוצאות הכי טובות מגיעות בדיוק משם – מהמסע הזה שבו יצרתי מאות ואולי אלפי ציפורניים מטופחות עבור לקוחות. אם את מחפשת בניית ציפורניים בזכרון יעקב בקליניקה נעימה, באווירה אינטימית ועם יד מקצועית שדואגת לכל פרט – אני הכתובת שלך.

בניית ציפורניים מקצועית נעשית בכמה שיטות, ביניהן בנייה עם ציפוי אקריל וציפוי ג'ל. אחר כך אפשר ליצור קישוטי ציפורניים ולהפוך כל יד למטופחת, אבל גם כזו שיש לה את הסטייל שלה.

רוצה להנות מבניית ציפורניים מקצועית?

בניית ציפורניים בזכרון יעקב – כל הקסם ביד שלך

לא כולנו בונות ציפורניים באופן קבוע, אבל אני תמיד ממליצה להתנסות ולראות את התוצאות פעם אחת. יכול להיות שתתמכרי!
ציפורניים מטופחות, נשיות ומותאמות לסטייל שלך הופכות את כל ההופעה למושלמת.

אז מה חשוב שתדעי לפני שאת מגיעה לקליניקה?

שציפורניים עושים באהבה או לא עושים בכלל:

כל אחת שמגיעה אליי לקליניקה נהנית מטיפוח ציפורניים מושלם. אני מנקה, מסדרת, קוצצת, מיישרת, מחליקה, נעזרת במילוי ויוצרת את הבסיס לעיצוב הציפורניים. אני עושה זאת הכי באהבה, כדי שאת תהני מציפורניים מטופחות ומחוויה כיפית בכל פעם מחדש.

אני מקפידה על ניקיון, הגיינה ואסתטיקה בכל התהליך:

הלקוחות הקבועות שמגיעות בכל פעם מחדש כבר יודעות שאחד הדברים הכי חשובים לי זו הגיינה. אני דואגת לחטא, לנקות ולסדר את כלי העבודה שלי לפני כל טיפול ולהתאים את סביבת הטיפול אישית לכל אחת.

אחד מהפתרונות הנפוצים ביותר בשנים האחרונות, הינו בניית ציפורניים, למי שמעוניינת בציפורניים יפות ומטופחות. על מנת להשיג את התוצאה הרצויה, דרוש ידע מקצועי וניסיון. ניתן למצוא בנייה עדינה של הציפורניים או מורכבת יותר כאשר החומרים שמהם נבנים הציפורניים הם אקריל. יש שמעדיפות בניית ציפורניים בזכרון באמצעות ג'ל, שהוא חומר עדין יותר. לבניית ציפורניים באמצעות ג'ל, אין ריח חזק הייבוש המהיר חוסך מכן את הריח החזק והבנייה נשמרת אם יודעים כיצד לשמור על הציפורניים.

נשים רבות שכוססות ציפורניים, תעדפנה לבנות ציפורניים במכונים מוכרים שבהם ישנן טכנאיות ציפורניים מומחיות. השיטות של הבנייה הן שונות ויש לוודא אם אתן רגישות לחומרים שונים לפני שתתחילו לחשוב על בניית ציפורניים בזכרון אם אתן גרות באזור זה. גם חיסכון ניכר בזמן של טיפוח הציפורן נחסך מכן, כאשר רק לאחר שלושה שבועות יש לבצע מילוי ציפורניים, כאשר הן גדלות. מי שתעדיף בניית ציפורניים עדינה יותר, היא תחוש פחות העקה על הציפורניים. בגלל שישנן שיטות שונות לבניית ציפורניים, ניתן לבחור את הרצויה והמועדפת עליכן מבין כולן.

הכי סטייל, הכי צבע, הכי כיף:

כשאני חושבת על בניית ציפורניים אני אוהבת להתפרע. כל אחת יכולה לחלום. לפי הסגנון שלה, לפי הצבעים שהיא אוהבת ועם כל הקישוטים שהיא אוהבת. בשבילי תמיד מדובר במסיבה אחת גדולה, שבה אפשר להיות יצירתיות וליצור לכל אחת את היד הכי מטופחת – שהולכת עם הסטייל שלה.

כל מה שאת צריכה במקום אחד​