טיפול בפטרת בזכרון עושים אצל המומחית - קרן אמסלם

טיפול בפטרת

פטרת הציפורניים היא זיהום שמופיע מתחת לציפורניים אצל נשים וגברים כאחד. לפעמים מדובר בפטרת שמופיעה בגלל מצב רפואי כלשהו, כתופעת לוואי לאותו המצב. במקרים אחרים, פטרת מופיעה כי לא שמרנו על ניקיון, הגיינה וטיפוח של כפות הרגליים.

זה מתחיל מנקודה צהובה או לבנה שמופיעה מתחת לציפורן וזה יכול להתפתח לפטרייה משמעותית ולא נעימה, שיש לה גם סכנות בריאותיות. טיפולי פדיקור עוזרים לריסון פטרת הציפורניים והם התשתית לטיפוח בריא ונכון של הרגליים שלנו ולמניעת הבעיה, שתוקפת כל כך הרבה אנשים.

בנוסף, אני מתמחה בטיפולי ביו סקלפצ'ר, באמצעותם אפשר לשקם את מראה הציפורניים, לשמר ולהגן על הציפורן מפני בעיות כמו פטרת, סדקים ועוד.

בקליניקה שלי תוכלי להזמין טיפול בפטרת ציפורניים שנעשה בצורה מקצועית, עם מכשור ותכשירים שאני בוחרת בקפידה.

טיפול בפטרת – מה חשוב שתדעי לפני?

פטרת הציפורניים, הינה למעשה מחלת עור שמקורה בזיהום הנגרם באמצעות פטריות שמתיישבות תחת הציפורן ומתפשטות לשאר הציפורניים וכן לשטח האצבעות. גם פטרת ציפורניים בידיים הינה נפוצה. לפעמים תרופות ותמיסות עשויות לפתור את הבעיה בזמן, אך אם טיפול תרופתי אינו עוזר, ניתן לבצע טיפול בפטרת בזכרון באמצעות מכשור ייעודי. האמת היא שקיימים כמה זנים של פטרת הציפורניים, אך ישנם מכונים שמטפלים בבעיה באופן מקצועי וקוסמטיקאיות שלמדו והתמחו היטב בנושא זה. למעשה, הפטרייה עשויה להתפתח בעוד אזורים ולגוף יהיה קשה להילחם בה היות והפטרייה ממוקמת בשכבת העור העליונה ומנותקת מהמנגנון החיסוני. זו הסיבה, כי טיפולי פטרת הציפורניים אורכים זמן ממושך. יש להיות סבלניים בטיפולים שתעברו ולאט , לאט תראו את השיפור במצב הציפורן עד להיעלמותה המוחלט של פטרת הציפורניים.

פטרת הציפורנים, פוגעת במראה האסטטי של החולים ואנשים רבים אינם חשים בנוח, כאשר הם מתהלכים יחפים או עם סנדלים פתוחות, או שאם הפטרת היא בציפורני כפות הידיים, אנשים נמנעים מלחיצות ידיים ושומרים מרחק כשהם מזהים מי שסובל מהפטרת. יש לפנות לטיפול במכון המבצע טיפול בפטרת בזכרון אשר שם, יאבחנו את מצב הציפורניים, תיבנה תכנית טיפולית שתהיה אינדיבידואלית לכל אחד ואחת.  חשוב לדעת, כי ברגע שהבחנתם בשינוי מבנה הציפורן, גירוד בין האצבעות, סימנים של כתמים כגון כתמים חומים, לבנים או צהובים אל תזניחו, כי באמצעות החידושים והטיפול המתקדם, ניתן להיפרד לתמיד מפטרת הציפורניים.

במהלך יותר מעשר שנים צברתי ניסיון בטיפולי יופי, בריאות וקוסמטיקה, בין היתר בטיפולי ציפורניים, פדיקור מניקור וטיפול בפטרת. לפני שאת מגיעה לטיפול, חשוב שתדעי:

טיפול בפטרת הוא טיפול בהדרגה. צריך להתמסר לכמה טיפולים לאורך זמן כדי ליצור את התוצאות הכי טובות.

כדי שהטיפול יהיה מוצלח, חשוב שתשמרי על הגיינת כפות הרגליים, תטפחי אותן לאורך זמן ותשתמשי בתכשירים המתאימים לעור שלך ולנתונים שלך.

אני מאמינה שטיפול מקצועי הוא הדרך לפתור את הבעיה, אבל לצד טיפול בפטרת אצלי בקליניקה לפעמים צריך להתייעץ עם רופא ולשלב גם טיפול תזונתי ותרופתי, תלוי בחומרת המצב

אני מזמינה אותך להיפטר מהפטרת

טיפול בפטרת ציפורניים – לצורך מניעה

כחלק מטיפולי פדיקור מניקור בזכרון יעקב אצלי בקליניקה, אני מסתכלת ובוחנת את מצב הציפורניים וכפות הרגליים בכלל. גם מי שעוד לא סובלת מפטרת ציפורניים באופן קבוע, כדאי לה להגיע לטיפול ולהיבדק.

טיפול קוסמטי מקצועי, כמו פדיקור, יכול לעזור למנוע את הטיפולים הקשים שמגיעים כשהפטרת מסתבכת. לכן אני ממליצה להקפיד להגיע לקליניקה לפדיקור רפואי מפנק בכל כמה שבועות ולשמור על שגרת טיפוח לאורך זמן.

אם את רוצה להנות מרגליים מטופחות, להרגיש בריאה ולהימנע מטיפולים מסובכים בהמשך, השקיעי כמה שעות בכל חודש לטיפול פדיקור רפואי מקצועי ותוכלי למנוע פטרת ציפורניים לטווח הארוך.

כל מה שאת צריכה במקום אחד​